8 תשובות
צריך לחפור
צריך לחכות המון זמן
הם כנראה בעומס אחרי החג צריך לחכות על המוקד
שואל השאלה:
הם לא נותנים לי בכלל להגיע למוקד הם אומרים לנסות יותר מאוחר
אנונימי
גם לי
אומר "לא ניתן למלא את הבקשה" ו "הקו תפוס כעת"
גם אני מנסה להבין למה
שואל השאלה:
איזה מעצבנים באמת
אנונימי
חבר שלי ניסה עכשו ולו זה עבד
שואל השאלה:
עכשיו זה עובד לי אבל ממש מצחיק שהם אומרים שאני מועבר לנציג וצריך לחכות עדיין בתור
אנונימי