7 תשובות
זה כל אחד והטעם שלו יש כאלה שרוצות 80++ אני אישית מטר 57 אבל לא אכפת
לי אם חבר שלי היה גם 60
לפחות 10 בין לבין דעתי לפחות
אין דבר כזה הפרש גובה אידאלי מבחינה אובייקטיבית כי זאת משיכה סובייקטיבית.
אישית אני גבוהה אז לא כזה משנה לי
רוב הבנות ירצו הבדל של 20 סנטימטר,
אני לא רוצה הבדל שיותר גדול מ8-10 סנטימטר
לא אוהב נמוכות ממש
אין לי
כל עוד הוא יותר ממני זה מתאים
אחרת ארגיש אמא שלו
התחילו את הקטע של היותר גבוהה ממך כטרנד אבל יש הרבה שלא באמת אכפת להן זה פשוט עניין של טעם
לא אכפת לי כל עוד היא יותר נמוכה ממני. מצידי שתהיה נמוכה ממני ב5 ס"מ או 30 לא משנה שניהם נראים טוב עם וייב משלהם