3 תשובות
לא
בלי לקצר ביד שמנגנת אי אפשר לנגן חחח מעצבן אבל שווה כל פריטה של המיתרים
זה בהחלט מבאס לנגן עם ציפורניים ארוכות אבל אני עושה את זה בכל זאת חחח
הידעת
בשנות השמונים (נראלי) היה טרנד לנגני גירטה להיות עם ציפורניים ארוכות ביד שמאל על מנת לפרוט וציפורניים קצרות על מנת לכוון כמו שצריך
למי אכפת! אני בטוחה שיש עוד כמוך