3 תשובות
כתוב ברכיבים למטה
למה שיהרוס
שואל השאלה:
כי זה טיפולי ולא עשיתי החלקה או צבעתי תשיער
כי זה טיפולי ולא עשיתי החלקה או צבעתי תשיער
אנונימית
באותו הנושא: