4 תשובות
מנצלים את זה שאת ילדה קטנה וקונים אותך במחמאות מופרכות אפילו שאתם לא מכירים.
אותו אחד כנראה לא באמת רציני לגבייך
ובקשר לאותם בנים רנדומלים הם נואשים ברמות אז הם יגידו לך הכל
מאחורי המסך אפשר לכתוב מה שרוצים, בפועל רובם לא יעשו חצי ממה שכתבו, מבאס לשמוע אבל זאת האמת.
אז אפשר להגזים ולגרום לתחושה הכי טובה בעולם אבל זה לא אמיתי.
גם כי יש פה נואשים וגם כי אלו שלא ובאמת מתנהגים יפה משקפים לך מראה למה שהוא משדר לך.
אותו אחד ככל הנראה לא רציני כלפייך כמו שאמרו