8 תשובות
אני אימצתי את הקרחת לפני שנה בערך, כבר אחרי הצבא היה לי שיער דליל וניסיתי כל מיני דברים אבל שום דבר לא עזר.
הסתפרתי גלח הרבה שנים עד שעברתי לקרחת וזה לדעתי הרבה יותר מחמיא, כן דורש יותר תחזוקה אבל שווה את זה
הסתפרתי גלח הרבה שנים עד שעברתי לקרחת וזה לדעתי הרבה יותר מחמיא, כן דורש יותר תחזוקה אבל שווה את זה
לא
תעשה
את לא אוהבת את זה... למה להכליל
תשאל בנות אחרות
איכ לא לא לא
מה איכ מה
כי זה לא יפה בנות לא אוהבת את זה
באותו הנושא: