14 תשובות
שואל השאלה:
!קוזמו יוליוס קוזמה!
זה ממש קשה בלי מורה?
פשוט אין לי כל-כך זמן כי אני מתאמן בכושר קרבי שזה הרבה אימונים וגם אני מעדיף לא לקחת כסף להורים שלי על תחביבים
תלוי מה אתה רוצה לנגן ומה אתה אוהב לשמוע
אבל בכללי עדיף לך להתחיל על קלאסית ולהמשיך לאקוסטית או לחשמלית
אני מנגנת בגיטרה שנתיים וחצי
אתה יכול להתחיל לקרוא או לראות סרטונים על גיטרה, איך היא בנויה,סוגי אקורדים ודברים בסיסיים שכל מי שרוצה להתחיל לנגן צריך לדעת.
השיטה הכי בטוחה ללמוד גיטרה היא מורה, אם מנסים לומדים לבד הסיכויים שתפרוש דיי גבוהים ועדיף לא לקחת את הסיכון.
עם מורה תוכל להתמיד וללמוד בצורה הטובה ביותר,יש הרבה מורים לגיטרה אתה יכול לחפש המלצות באזור שלך.
הגיטרה שהכי טוב להתחיל איתה זה גיטרה קלאסית, היא מאוד נוחה והמיתרים רכים ככה שקל לעשות עליה אקורדים
והסאונד שלה יפה
גיטרה אקוסטית היא ממיתרי נחושת ככה שחמתחילים יהיה מאוד קשה וחשמלי זה כבר עניין אחר. יש מגברים,אבזרים שונים אז זה פחות רלוונטי לדעתי...
אם אתה צריך עזרה בנושא אני כאן :-)
כפס או פתח?
שואל השאלה:
וואלה לא זה ולא זה אני ממושב
אבל יש אקסלנס פתח תקווה ו כפס לא?
שואל השאלה:
כן יש שם אבל לא רק שם
יש להם הרבה קבוצות
אה הבנתי
מגניב
שואל השאלה:
https://www.orior.co.il/items/2914735?gad_source=1&gclid=cj0kcqjwpvk4bhduarisadht9sqebjr-drhsbp4rftubd8ypugo5lqlpjw0w_j0n8vullfpvii1k4maaat_eealw_wcb
אני לא מבין בזה כל-כך
זה שווה לקניה?
זה נראה לי גיטרה בגודל קטן יחסית כי המחיר לא מסתדר לי
יש מתב שהיא טובה אבל אני לא בטוחה
אתה יכול ללכת לכלי זמר ויש שם אחלה מוכרים הפ יעזרו לך לבחור גיטרה מתאימה לך ושהיא גם טוב
זה מה שאני עשיתי
שואל השאלה
עם מורה סיכויי ההצלחה יותר גבוהים כי ככה תוכל להתמיד
אם אתה לומד לבד אז יהיה לך יותר קשה כי אתה לומד מאפס ואין לך הכוונה כלשהי...
אתה צריך להיות עם הרבה מוטיבציה ולהתאמץ יותר בשביל ללמוד לבד
כדאי שתלך לכלי זמר ושתייעץ עם אחד העובדים ושתוכל לראות את הגיטרות כי מהאינטרנט אי אפשר לדעת אם האיכות טובה.
לי יש גיטרה קלאסית מסוג ולנסיה, היא למתחילים והיא יחסית זולה לגיטרה והמיתרים דיי רכים אז אני ממליצה עליה.
תלמד אוקארינה 6 חורים
איפה אתה מתאמן כושר קרבי?
שואל השאלה:
באקסלנט