6 תשובות
וואי תביאי עוגיות כאלה האלה שטרנדיות עכשיו הקראמבל זה לא כזה קשה להכין ומלאא יקנו ממך
את יכולה להביא קרואסוניפ רגילים ותביאי איתך כמות יפה של מפיות או צלחות קטנות
תכיני לדעתי קאפקייקס שוקולד טעימים כאלה ועוגיות שוקוציפס
שואל השאלה:
להכין קרואסונים זה קשוח חח
חשבתי על קאפקייקס גזר ובננה, קישים, ממרחים וריבות וקרקרים
אנונימית
נשמע טוב !!
קרואסונים זה שטויות! אני אשלח לך מתכון קליל ויוצא נדיר. אם לא, את יכולה לעשות עוגיות שוקולד צ'יפס שמנות כאלה. אנשים יעופו