11 תשובות
אני לא מבינה למה מתלהבים מהקול שלו
גרוע ומעצבן
אני חושבת שאולי אין לו קול יפה אבל השירים שלו ממש יפים וזה מחפה על הקול
אני חושבת שהמילים והמסר שהוא מנסה להעביר טובים, אבל הקול שלו נורא
הוא זמר מזעזע אבל זה מה שהופך את המוזיקה שלו למה שהיא
כותב ענק
כותב ענק
הוא הצליח בעיקר בגלל שהוא עשה משהו שאף אחד לא העז לעשות התקופה הזאת, הוא קילל בשירים, אמר את על האמת בפרצוץ. הוא הביע את דעתו בלי לחשוב פעמיים
עכשיו מעונן אלבום מדהים השאר לא משהו
^אור הירח הכי טוב שלו
mid
שר ממש מכוער
^^^זה פשוט ממש מרשים שזה האלבום הראשון שלו אבל הוא לא הכי טוב
באותו הנושא: