16 תשובות
שואל השאלה:
לא פשוט לחצתי על הדמות ויכלתי להזיז אותה
לא פשוט לחצתי על הדמות ויכלתי להזיז אותה
שואל השאלה:
אבל למה זה לא נפתח לי כאילו רגיל שהדמות כזה בתוך ריבוע איך אני עושה את זה
אבל למה זה לא נפתח לי כאילו רגיל שהדמות כזה בתוך ריבוע איך אני עושה את זה
נסי את זה
https://youtu.be/t4mtouyokpm?si=3vcbb7ge8qqxemsu
https://youtu.be/t4mtouyokpm?si=3vcbb7ge8qqxemsu
זה קובץ שאת יצרת או שקיבלת?
שואל השאלה:
טוב אני אראה את זה אבל מעדכנת שהצלחתי לקחת אותה אחורה אבל אין לי את הריבוע הזה של המצלמה כזה
טוב אני אראה את זה אבל מעדכנת שהצלחתי לקחת אותה אחורה אבל אין לי את הריבוע הזה של המצלמה כזה
שואל השאלה:
אני יצרתי
אני יצרתי
תנסי ללמוד בלנדר מההתחלה את כל הבסיס, זה יעשה סדר ויעזור בהמשך
שואל השאלה:
בסדר אבל תודה ממש עזרת
בסדר אבל תודה ממש עזרת
שואל השאלה:
זה אומר לי שאני צריכה להוסיף scene משהו נראלי זה קשור לריבוע תמונה הזה שאין לי אתה יודע אוליי איך להוסיף את זה?
זה אומר לי שאני צריכה להוסיף scene משהו נראלי זה קשור לריבוע תמונה הזה שאין לי אתה יודע אוליי איך להוסיף את זה?
בכיף:)
שואל השאלה:
^^ יש מצב אתה יודע??
^^ יש מצב אתה יודע??
פחות יודע, אני מכיר את התוכנה ממש בקטנה
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
זה הראה את הצירים כשלחצת על w? אם כן ככה אפשר לגרור אחורה
שואל השאלה:
אבל עכשיו אני צריכה להזיז אותה אחורה תסתכל בקישור
אבל עכשיו אני צריכה להזיז אותה אחורה תסתכל בקישור
קישורים מצורפים:
זה נראה כמו בלנדר, אם לוחצים על הדמות וw במקלדת צריך להופיע חצים ליד הדמות ואז יהיה אפשר להזיז אותה
באותו הנושא: