16 תשובות
שואל השאלה:
לא פשוט לחצתי על הדמות ויכלתי להזיז אותה
שואל השאלה:
אבל למה זה לא נפתח לי כאילו רגיל שהדמות כזה בתוך ריבוע איך אני עושה את זה
נסי את זה
https://youtu.be/t4mtouyokpm?si=3vcbb7ge8qqxemsu
זה קובץ שאת יצרת או שקיבלת?
שואל השאלה:
טוב אני אראה את זה אבל מעדכנת שהצלחתי לקחת אותה אחורה אבל אין לי את הריבוע הזה של המצלמה כזה
שואל השאלה:
אני יצרתי
תנסי ללמוד בלנדר מההתחלה את כל הבסיס, זה יעשה סדר ויעזור בהמשך
שואל השאלה:
בסדר אבל תודה ממש עזרת
שואל השאלה:
זה אומר לי שאני צריכה להוסיף scene משהו נראלי זה קשור לריבוע תמונה הזה שאין לי אתה יודע אוליי איך להוסיף את זה?
בכיף:)
שואל השאלה:
^^ יש מצב אתה יודע??
פחות יודע, אני מכיר את התוכנה ממש בקטנה
שואל השאלה:
סבבה תודה
זה הראה את הצירים כשלחצת על w? אם כן ככה אפשר לגרור אחורה
שואל השאלה:
אבל עכשיו אני צריכה להזיז אותה אחורה תסתכל בקישור
זה נראה כמו בלנדר, אם לוחצים על הדמות וw במקלדת צריך להופיע חצים ליד הדמות ואז יהיה אפשר להזיז אותה