4 תשובות
זה המבחנים ששואלים על תרשימים וטבלאות
שואל השאלה:
אם קיבלתי 2 ואני מכוונת ל3 ומעלה אפשר לתת לי גם 1??? או שאני אשאר עם 2?
אם קיבלתי 2 ואני מכוונת ל3 ומעלה אפשר לתת לי גם 1??? או שאני אשאר עם 2?
תאמת קיבלתי 5 בעיבוד מידע ועד היום אין לי מושג מה זה אומר
אנונימית
לא את תמיד תקבלי את ההכי גבוה, זה לא ירד לך מ2
באותו הנושא: