7 תשובות
קרם ענבים של גרנייה נראלי
גרנייה
האלוורה של גרניה נחמד
שואל השאלה:
קניתי את קרם הגל אלוורה של גרנייה והוא פשוט לא נעים על הפנים אחרי ששמים
תקשיבי אז הענבים ממש ממש ווב אני ממליצה
שואל השאלה:
סבבה תודה
לא מקוסטיקאית לרוב הן פשוט רוצות למכור את המוצרים שלהן ויש להם מוצרים עם חומרים לא טובים.
כנסי ליוטיוב ותראי המלצות של רופאי עור כמו dr. dray,

אני ממליצה אחרי בדיקות וניסיונות שלי על הקרם פנים של סרווה שכתוב עליו pm. הוא טוב גם ליום למרות שכתוב עליו pm (רופאי עור אמרו שאין בעיה להשתמש בו גם ביום וכנראה כתוב pm כסוג של שיווק שתחשבי שאת צריכה לקנות קרם יום בנוסף)

או קרם ג'ל הידרו בוסט של ניוטרוג'ינה ללא הבישום! שימי לב שיש גם אחד דומה שנקרא ג'ל מים ובו כן יש בישום.