6 תשובות
לחתוך
לחתוך עדיף
שואל השאלה:
דיברנו איזה שעתיים וחצי באותו היום שהכרנו והשיחה הלכה חלק ופתאום הוא לא עונה עכשיו שלחתי הודעה אחת כדי לא להיות מעיקה אבל לא לכתוב לו כלום?
דיברנו איזה שעתיים וחצי באותו היום שהכרנו והשיחה הלכה חלק ופתאום הוא לא עונה עכשיו שלחתי הודעה אחת כדי לא להיות מעיקה אבל לא לכתוב לו כלום?
אנונימית
תעזבי אותו סתם מסכן
הוא כנראה לא רוצה לדבר, אין למה לשלוח שוב הודעות.