3 תשובות
קאמלה
אם המטומטמת הזאת תיבחר לא יהיה לנו את הגב של ארצות הברית
וזה נורא
אבל בתכלס אנחנו גם מדינה עצמאית אז אנחנו אמורים לדעת להתמודד לבד עם מצבים מורכבים. כל עוד היא לא בשלטון ננצל את זה כמה שאפשר.
וכן לדעתי היא תיבחר
ככה זה לפי הסקרים
עד שרוב האזרחים יתפסו קצת שכל
^לא בדיוק
המצב יהיה הרבה פחות נורא משתיארת
אבל לשאלה בואי נגיד שהמצב שלנו יהיה הרבה פחות טוב מאשר שטראמפ ייבחר