11 תשובות
לא זה חגים נוצרים
יש כאלה שחוגגים ויש כאלה שלא
הלוואין הרוב חוגים
הלוואין הרוב חוגים
אנונימית
הם הם חוגגים חנוכה הם יהודים זה לא משנה איפה הם גרים
אנונימי
שואל השאלה:
הסתכלתי בהרבה ריפוסטים של יהודים באמריקה והם עושים לחגים האלו ריפוסטים גם בדיוק בגני וגורגיה אבי ונורה אמרו שהן יהודיות והן התחפשו באלווין
הסתכלתי בהרבה ריפוסטים של יהודים באמריקה והם עושים לחגים האלו ריפוסטים גם בדיוק בגני וגורגיה אבי ונורה אמרו שהן יהודיות והן התחפשו באלווין
רק חג ההודיה
בארה"ב רוב החילונים בקושי יודעים לגבי היהדות גם הם כבר מתבוללים וזה אולי הרפורמים או כאלה סוג
אלה ששומרים לא
אבל יש כאלה שזה נהיה חלק מהמסורת שלהם כי הם גרים שם, או שפשוט זורמים כי זה נראה להם מגניב או משהו
יש גם יהודים בישראל שחוגגים כריסמס מסתבר
אבל יש כאלה שזה נהיה חלק מהמסורת שלהם כי הם גרים שם, או שפשוט זורמים כי זה נראה להם מגניב או משהו
יש גם יהודים בישראל שחוגגים כריסמס מסתבר
גרתי שם שלוש שנים, אני יסביר: יש באמריקה קהילה יהודית יחסית גדולה (תלוי איפה אתה), אני נגיד גרתי בלוס אנג'לס ושם כול אחד עשה מה שבא לו כאילו מי שמאמין לא חגג ומי שמאמין חגג, זה בעיקר קשור לאמונה.
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
*ומי שלא מאמין*
יש גם כאלה שחגגו סתם כי זה מגניב והסביבה שלהם עושה את זה גם בלי קשר לאמונה בכלל
באותו הנושא: