9 תשובות
זה סרט כזה מאוד ספציפי שיש הרבה שיחשבו שהוא משעמם כי החלק המלחיץ בו זה בעיקר פסיכולוגית. לא אומרת שלא מראים בו דברים מחרידים, אבל אין בו כזה אקשן כמו בסרטי מארוול נגיד אז הגיוני שזה אולי יהיה פחות מרהיב. לדעתי תמשיכי לצפות ותשימי לב פשוט שהעניין של הסרט הוא קריפי ומורכב.
שואל השאלה:
מה סותר במשעמם וקריפי
מה סותר במשעמם וקריפי
אנונימית
איך את יכולה להיות מפוחדת ומשועממת
שואל השאלה:
אני לא מפוחדת זה פשוט קריפי וחסר עניין
אני לא מפוחדת זה פשוט קריפי וחסר עניין
אנונימית
סרט ממש טוב חבל
שואל השאלה:
מה הפואנטה בו
מה הפואנטה בו
אנונימית
איך זה משעמם וקריפי
ותמשיכי סרט מעולה פשוט איטי ולא אימה זולה
ותמשיכי סרט מעולה פשוט איטי ולא אימה זולה
לא תוותרי על זה
שון ?