11 תשובות
שואל השאלה:
סתם שואל, כמה הרווחת רק מזה? ^
אנונימי
אממ וואי לדעתי רק מהחתולים הרווחתי 800 אבל זה כי לא ידעתי כמה לוקחים על חתול ולקחתי זול^ מכל הבייביסיטר לדעתי 1500? משהו כזה
לא הבנתי מה את עושה עם חתולים? חתולים לא יוצאים החוצה זה לא טוב להם אז את שומרת עליהם בבית? לא הבנתי ממש
אנונימית
ממתי אפשר לשמור על חתולים אני מתה על חתולים אם יש אפשרות כזאת אני בכיף
אנונימית
שואל השאלה:
מסתבר שההורים שלי לא רוצים שאני אעשה בייביסיטר,דוגסיטר וקאטסיטר או לא יודע איך קוראים על לשמור על חתולים חח
יש לכם עוד משהו?
אנונימי
תקשיב אני פתחתי עסק של עוגות ועשיתי עוגות שמרים והרווחתי מזה המון כולם רצו זה פשוט להכין יש המון מתכונים ומביאים ככה לאנשים שקרובים אלייך לבית וזה מגיע חם טרי וזה כלכך טעים
אנונימית
בייביסיטר או דוגיסיטר (גם חתולים עובד) ככה אני הרווחתי כסף לטלפון חדש (לא כולל הכסף מהימי הולדת, חגים וכאלה)
שואל השאלה:
^^רעיון טוב אבל זה פחות מה שאני אוהב לעשות
אנונימי
אם אתה אחראי אז בייביסיטר/דוגיסיטר


או שתפתח עסק של משהו שאתה טוב בו למשל עסק עוגות/עסק תכשיטים..
אנונימית
תוציא כלבים
^^^^לא אבל הם צריכים אוכל ומים בכל זאת גם הם ממש התגעגעו לבעלים שלהם אז שיחקתי איתם וזה הייתי איתם בערך שעה ביום