9 תשובות
בשביל לא לרדת במשקל את צריכה לעבור את המקסימום של ה1300 קל (אלה אם את מתאמנת אז לאכול יותר)
אה כן, לגסי הקלוריות זה באמת נשמע מעט. תנסי להגיע ל 1500 קלוריות
1000-1300 זה באמת קצת אני הייתי אוכלת 1200 קלוריות ביום ואיבדתי את המחזור שלי ומאז (10 חודשים כזה) אני מנסה להחזיר אותו, עליתי את כל המשקל שירדתי ואפילו יותר אז אני באמת ממליצה לך לאכול יותר ולהצייעץ עם מישהו שעובד בזה
אה והמחזור שלי עדיין לא חזר
אה והמחזור שלי עדיין לא חזר
שואל השאלה:
אני שוקלת 110
אני שוקלת 110
אנונימית
תנסי מעל ה1250 לא מתחת, זה יכניס אותך למעגל של בעיות רפואיות וכאלה..
אני אתן לך כמה טיפים
אל תסתמכי על דיאטות בגוגל שום דבר לא עובד! בנוסף לא דיאטות של צום. זה הורס את המטבוליזם בהרבה.
תנסי באמת לשלב ספורט בתהליך שלך, שלא יצא מצב שתעלי הכל חזרה (את יכולה גם לעשות הליכות, אימונים ביוטיוב, זה לא משנה העיקר להיות בכושר)
גם אם "הרסת" לך את התהליך לא נורא ביום או יומיים לא קורה כלום פשוט תמשיכי כרגיל
והכי חשוב לא להרעיב את עצמך
אני אתן לך כמה טיפים
אל תסתמכי על דיאטות בגוגל שום דבר לא עובד! בנוסף לא דיאטות של צום. זה הורס את המטבוליזם בהרבה.
תנסי באמת לשלב ספורט בתהליך שלך, שלא יצא מצב שתעלי הכל חזרה (את יכולה גם לעשות הליכות, אימונים ביוטיוב, זה לא משנה העיקר להיות בכושר)
גם אם "הרסת" לך את התהליך לא נורא ביום או יומיים לא קורה כלום פשוט תמשיכי כרגיל
והכי חשוב לא להרעיב את עצמך
יש מחשבון שאומר לך כמה את צריכה לאכול ביום בשביל ירידה כזו או אחרת במשקל, אם תרצי אשלח לך
נשמע סבבה
שואל השאלה:
אני כן רוצה לרדת במשקל
אני בעודף משקל של איזה 40 קילו..
אני כן רוצה לרדת במשקל
אני בעודף משקל של איזה 40 קילו..
אנונימית
לא הבנתי את שוקלת 40 או 40+ עודף?
באותו הנושא: