9 תשובות
שואל השאלה:
אוי כתבתי בטעות פעמים, בראשון אמרו רק דברים רעים ופה להפך
אוי כתבתי בטעות פעמים, בראשון אמרו רק דברים רעים ופה להפך
נכון אני אמרתי דברים באמת קצת לא טובים
כן הוא אחלה
בוהמיה רפסודית כאילו ?
אנונימית
לא
אני תאמת מת על הסרט הזה יש בו מלא רגש ולדעתי ממש שווה לראות אותו והכיכוב של ראמי מאלק פשוט מושלם
כן
ממש
יש לי חברים שאמרו שזה ממש טוב וכאלה שאמרו שזה נוראי אז ממש תלוי באיזה סוגי סרטים אתה אוהב
באותו הנושא: