5 תשובות
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
גם אני מתגייסת בשלישי,למה את מתגייסת?
אני בעיקרון מסרבת בבקום אבל בסדר
שואל השאלה:
אני גם מסרבת
אנונימית
כן, גם אם לא אל תלחצי
תגיעי, דברי עם הקצין מיון פשוט לבקש.
בהצלחה
לא בהכרח ישנו, אבל את תמיד יכולה לסרב בבקו"ם ויביאו לך קצין מיון שיציע לך תפקידים אחרים.
גיוס קל!