5 תשובות
יכול להיות, אבל הדבר האחרון שמלחיץ אותי
מקווה שאחרי התקיפה שלנו באיראן לא תהיה להם יותר דרך לתקוף אותנו
אני חושב שהם יתמתנו אחרי שנתקוף ויגיבו בצורה דומה לצורות הקודמות.
תלוי בחומרת התקיפה
אנונימי
יכול להיות אני ממש מקווה שלא
באותו הנושא: