5 תשובות
כן אבל קראתי שזה יכול לגרום נזק גם
מצטרפת לשאלה, ואיך בדיוק משתמשים בה בשיניים?
אנונימי
סודה זה בעצם גזים כאילו זה אבקה אבל זה חומצה (=
zה כמו שאמא שלך מנקווה את הקומקום עם מלח לימון או חומץ (= כי זה חומצה מנקה אבנית (=
פשוט וקל
באבקת סודה יש חומציות, שהיא גורמת לשיניים להפוך ליותר לבנות (לא בהכרח)
אך זה גורם נזק לשיניים! ולא כדאי בכלל להשתמש בזה, זה חומצי
תן לי לחדש לך:
הישמרו מסודה לשתייה: תרופות סבתא, כגון צחצוח באבקת סודה לשתייה, אסורות! פעולה זו מלבינה אמנם את השיניים אך גורמת לשחיקת המשטח החיצוני של השן.