7 תשובות
לא זה סבבה
בתכלס לא אבל אם זה היה 2010 ו2011 זה היה יותר טוב כי זה כזה דור שונה
נע
לא, זה בסדר גמור.
לא
בכללי לא אבל בגיל הזה פחות מתאים זוגיות
באותו הנושא: