7 תשובות
תאמין בעצמך
הבנאדם היחיד שיכול להציל אותך מעצמך, הוא אתה.
כשמתמש כמוך שואל זה נראה כמו ספאם, למקרה וזה לא ספאם
פשוט תתחיל לצאת, אתה לא יכול להיות אדם בודד ולצפות שתמצא זוגיות
החיים לא עובדים ככה
זה לא יגיע לבד
אתה צריך להתחיל עם בנות או להודד מישהי להתחיל איתך
ואתה לא בגיל מזעזע עדיין שאתה אסון שאין לך חברה
לא נורא סבאלה הזמן שלך יגיע נראלי
תתחיל מלצאת מהבית תצא עם חברים תכיר אנשים חדשים תפרסם תצמך ברשתות קצת יותר ומקווה שהכל יסתדר
דבר ראשון אל תסתמך על זוגיות "שתציל" אותך נפשית תטפל בעצמך קודם ושלא תשים לב זה כבר יבוא לבד
RY4