13 תשובות
שואל השאלה:
^ ^אז מה הקטע הלא בריא בזה?
אנונימית
נראה לי כי כל דבר בכמות מוגזמת לא בריא
אפילו דברים בריאים כמו ביצים וטונה
בריא בכמות מסוימת
זה חלבון לשרירים
שזה תמיד בריא אבל בכמות מסויימת
שואל השאלה:
ביגלל הקלוריות בכמות כאילו?
אנונימית
זה טוב לגוף אבל אם אתה תאכל יותר מדי זה יכול גם לפגוע כי זה עומס
שום דבר לא בריא אם יש יותר מידי.
לא רק באוכל דרך אגב
אנונימית
כל דבר שמכניסים לגוף שלנו, לא משנה אם בריא או לא בריא, אם נצרוך יותר מדי זה פשוט לא יהיה בריא. אפשר לאכול הכל , מאוזן ובכמויות נורמליות וטובות.
כל דבר בריא *במידה* לא צריך להגזים, גם שוקולד בריא במידה. זה טוב לנפש וצריך קצת מתוק מן הסתם
אבל לא לדפוק מלא מכל דבר, כל עוד הכל במינון נכון מותר הכל
וואי מצטרפת לשאלה
כי זה חלבון וחלבון בונה שרירים
שואל השאלה:
מקווה שמיהו הבין
אנונימית