6 תשובות
שני התפקידים משמעותיים וחשובים.
אחד לא יכול להתקיים בלי השני, הם מאוד קשורים בניהם
אחד לא יכול להתקיים בלי השני, הם מאוד קשורים בניהם
גם לוחמות וגם תצפיתניות מאוד משמעותיות לדעתי (:
עם את לא מפונקת וחזקה יחסית אז לוחמת עם לא גיף לך לצאת לטיולים של 10 דקות בטבע אז תצפיתנית
שניהם חשובים, משמעותי זה משתנה בין כל אחת
מישהי יכולה להגשים את עצמה בטירוף בתור לוחמת להרגיש שהיא תורמת ובתור תצפיתנית להרגיש רע ושהיא לא באמת עוזרת למישהו
וגם יכול להיות ההפך
מישהי יכולה להגשים את עצמה בטירוף בתור לוחמת להרגיש שהיא תורמת ובתור תצפיתנית להרגיש רע ושהיא לא באמת עוזרת למישהו
וגם יכול להיות ההפך
שואל השאלה:
^^אני יכולה להתמודד עם כובד ואני חזקה יחסית ובאלי לחוות לוחמה אבל הבנתי שבנות לוחמות זה פחות משמעותי מבנים לוחמים והרבה אמרו לי שהתפקיד תצפיתנית יותר משמעותי
^^אני יכולה להתמודד עם כובד ואני חזקה יחסית ובאלי לחוות לוחמה אבל הבנתי שבנות לוחמות זה פחות משמעותי מבנים לוחמים והרבה אמרו לי שהתפקיד תצפיתנית יותר משמעותי
אנונימית
תצפיתנית תפקיד מזעזע לא ממליצה הייתי וברחתי
לוחמת תלוי איזו ותלוי איפה אבל זה גם מלא שמירות ולא בהכרח תעשו דברים מבצעיים
לוחמת תלוי איזו ותלוי איפה אבל זה גם מלא שמירות ולא בהכרח תעשו דברים מבצעיים
באותו הנושא: