5 תשובות
שואל השאלה:
ועשית דרך קופת חולים או פרטי ???
ועשית דרך קופת חולים או פרטי ???
אנונימית
^קופת חולים
^כן, עשיתי לפני חודשיים. נושמים דרך הפה פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה ואיך נושמים ?? את עשית ??
אמאלה ואיך נושמים ?? את עשית ??
אנונימית
ההרדמה היא החלק הכי פחות נורא בניתוח הזה. את פשוט נרדמת רגיל, וקמה כמו שאת קמה כל בוקר, רק עם תחבושת וסד על האף. אין ממה לפחד מזה בכלל
אנונימית
באותו הנושא: