7 תשובות
שואל השאלה:
^
לצערי זה נכון הלוואי וזה היה אפשרי
^
לצערי זה נכון הלוואי וזה היה אפשרי
אנונימית
בדרך כלל לישראל יש יותר רצון להביא גופות של אזרחים וחיילים, לחמאס לא אכפת יותר מדי הם אדישים כלפי גופות הם לא "כוח אדם" אבל בגלל שזה המנהיג ועכשיו האח המטורף שלו שם אז יש סיכוי יותר גדול
אין להם ערך של הגופות הם מקדשים את המוות ואנחנו את החיים 2 תפיסות שונות הם מביאים כוח מי שחלש סובל
הם חכמים מספיק כדי לא לעשות עסקה על גופה
חמאס לא יעשה את העסקה הזאת בחיים..
אבל כן זה עסקה טובה.
אבל כן זה עסקה טובה.
הם לא כמונו אין להם חשיבות רבה לגופות כמו לנו
עסקה טובה אני חושבת שזה גם אם זה היה אופציה להם זה היה עדיף להם בגלל שאין להם מה לעשות עם החטופים כי המנהיג שלהם -חוסל-
באותו הנושא: