9 תשובות
שואל השאלה:
יפה. מוחמד סלאח ❤
אנונימי
לא אחי
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא? חתיכת גזען
אנונימי
לא זה לא בסדר
אתה מבין שהוא מצדיק את השביעי לאוקטובר הוא מצדיק אונס ורצח של 1400 אנשים מהאחים שלך?!
שואל השאלה:
אבל הסיתו אותו מלידה
הוא גדל בסביבה שגם אם אתה היית גודל בה אז גם אתה היית מצדיק את ה-7/10 אז אל תשפוט אותו לחומרה
אנונימי
אתה לא יכול לאהוב בן אדם שמצדיק דבר כזה לא משנה באיזה סביבה גדלת אתה בטח מהאנשים שלא כועסים על המחבלים שאנסו בשביעי לעשירי כי גידלו אותם ככה אתה מוזמן בכיף לאהוב אותו רק קח לתשומת לבך שהוא מייחל למותך
כן, זה בסדר לחלוטין.
אתה אוהב אותו לא בגלל הדעות האישיות שלו אלא בגלל הקריירה שלו בכדורגל.
כן ברור