10 תשובות
לא, יהיו הרבה יותר בעיות בריאות
לא.
להיות שמן זה לא בריא. לא משנה מה הסיבה שהבנאדם שמן.
זה לא שאני לא חושבת שאנשים שמנים הם לא יפים, להפך, הם יפים לא פחות מרזים, זה פשוט לא בריא
להיות שמן זה לא בריא. לא משנה מה הסיבה שהבנאדם שמן.
זה לא שאני לא חושבת שאנשים שמנים הם לא יפים, להפך, הם יפים לא פחות מרזים, זה פשוט לא בריא
לא זה מזעזע
לא
כן
לא תודה
אני מבין שהשאלה נשאלה ממקום אישי, יחד עם זאת השמנה זה מצב בו הגוף נמצא בעודף משקל, מצב כזה שכולם שמנים יקצר באופן משמעותי את תוחלת החיים בעולם בשל כך שאנשים ילכו לעולמם בגיל צעיר בגלל מחלות אחרות שמתחילות בעקבות השמנה. אני בטוח שאף אחד לא היה רוצה לחיות בעולם כזה שהוא יודע שהקרובים ביותר אליו נותרו להם שנים ספורות לחיות בגלל חוסר איזון במשקל.
בשורה תחתונה אם באמת זה חשוב לאדם הוא ישנה את אורך החיים שלו, ישלב 2-3 פעמים בשבוע סוג של כושר כלשהו, יוריד לחם ופחמימות מיותרות באופן רציני ויקבע לעצמו יום אחד פעם בשבועיים כצ'יט כי אסור לנו למנוע מעצמנו את המאכלים שאנחנו אוהבים אבל כן צריך לצמצם את הצריכה שלהם. אפשר לקחת איש מקצוע שיעזור בתהליך ההרזייה, לצערי מי שגר בבית לא תומך כלומר שאין בו פיתויים מעבר לתמיכה רגשית באמת יתקשה יותר והאתגר שלו הרבה יותר גדול אבל זה רק מה שיעצים את התוצאה וצריך לזכור תמיד שלשמור זה הרבה יותר קשה מלהוריד, כי צריך לעשות סוויץ' רציני בראש.
בשורה תחתונה אם באמת זה חשוב לאדם הוא ישנה את אורך החיים שלו, ישלב 2-3 פעמים בשבוע סוג של כושר כלשהו, יוריד לחם ופחמימות מיותרות באופן רציני ויקבע לעצמו יום אחד פעם בשבועיים כצ'יט כי אסור לנו למנוע מעצמנו את המאכלים שאנחנו אוהבים אבל כן צריך לצמצם את הצריכה שלהם. אפשר לקחת איש מקצוע שיעזור בתהליך ההרזייה, לצערי מי שגר בבית לא תומך כלומר שאין בו פיתויים מעבר לתמיכה רגשית באמת יתקשה יותר והאתגר שלו הרבה יותר גדול אבל זה רק מה שיעצים את התוצאה וצריך לזכור תמיד שלשמור זה הרבה יותר קשה מלהוריד, כי צריך לעשות סוויץ' רציני בראש.
ידעתם שפעם מישהו מלא היה נחשב יפה? כי כאילו מישהו מלא אומר שיש לו כסף והוא אוכל כמה שהוא רוצה. ובן אדם שבעה הוא בן אדם שמח. ודווקא רזים היו נחשבים חולים. קיצר החברה מוכרת לנו מה יפה. כמו שמודל היופי גם שונה בין ארצות שונות
אנונימית
לא