5 תשובות
אני חושבת שברגע שלא תתני לסטוצים שעשית להגדיר אותך - אין סיבה שיפסלו אותך.
את אישה עם רצונות והכל בסדר, אין בזה שום דבר פסול. את חייבת להפנים את זה וברגע שזה יקרה את לא תחשבי בכלל על אם מישהו יפסול בגלל זה.
אני בת ולא הייתי פוסלת זכר שעשה נראה לי
בפוזיציה שאני היום בן 17 יעני כן הייתי פוסל כי וואלה זה לא בשבילי, אבל בגיל יותר מאוחר אני עוד כן יכול להבין את זה ולנסות ולראות בכל זאת יעני
סטוצים כן, אבל אם היה לה אקסים שהיא עשתה אז לא זה לא מעניין אבל זה גם תלוי בכמה היו לה ושהיא לא החליפה כל חודש מישהו. אבל לשאלה כן אני חושב שזה זול ומגעיל