3 תשובות
שואל השאלה:
^תנדור שעשית את זה
אנונימי
לא ממש זכור לי שקרה לי איזה פדיחה,כי התחלתי ארוחות שישי לפני שנתיים בערך כשהגעתי לפניימיה,

נראה לי הדבר שהכי ביאס אותי זה שלא הרגשתי טוב ולא הייתי עם כולם
שדוד שלי התחיל לצרוח כושים בעצם זה היה החוויה הכי טובה