13 תשובות
לאלא
אני גם בטווח גיל דומה וזה לא מביך לדעתי
ויש גילאים יותר מבוגרים שמשחקים בזה
זה מביך לחשוב שלעשות משהו שאת אוהבת זה מביך
אני משחק למי אכפת
לא זה ממש אחלה למי כבר אכפת אני גם משחקת רובלוקס ואני בת 15 תכף
לא
לא אין על רובלוקס אני משחקת בזה כל חיי
לא קשור לגיל רובלוקס זה משחק מבוזבז
אני בת 16 ואני משחקת רובלוקס זה לא מביך בכלל
לא זה בסדר אין בזה בעיה
ממש לא
ראיתי אנשים בני 20 במשחק
15 זה נורמלי לגמרי