16 תשובות
שואל השאלה ^
כנס למחינה קדם צבאית תתחיל להיות גבר ואל תחשוב על זוגיות כרגע ואיו לך צורך להרגיש נחות אתה צריך להבין שאתה שווה ואם מישהי לא רוצה אותך בסדר תגיע האחת שלך
אולי לשנות שיער
בגדים
לעשות עגיל זה מוסיף
אנונימית
תקשיב אני חושבת שאתה יותר מדי חושב על אחרים ולא על עצמך אתה צריך לעשות תמיד דברים בשביל עצמך ולא בגלל שכמה בנות היו יורדות עליך לשנות את זה
זה כן מעליב וזה
תמיד אפשר להשתנות ולשנות משהו שלא אוהבים אבל חשוב תעשה בשביל עצמך.
אנונימית
שואל השאלה:
אני במכון, כושר קרבי ומאוד בכושר זה לא הכי עוזר
שואל השאלה:
בגדים שיניתי הרבה מהארון ויש לי סטייל ממש יפה, שיער די אחלה אבל כן אפשר לשפר אבל הוא לא הבעיה כלכך, ועגיל אני אחשוב על זה אבל הרבה אומרים שזה לא הכי יתאים,


בעיקרון הבעיה היא לא הכי המראה למרות שכן יש לו חלק אבל הוא לא האישו, הבעיה היא הנחיתות שנגרמה ממה שהיה שירדו עליי וזה גורם לי להרגיש פחות טוב למרות שכנראה שזה לא המציאות שאני פחות טוב ונחות מבנות
אה וגם סטייל זאת נקודה טובה. אני ממליצה למצוא לך את הסטייל שלך אם עדיין אין לך
אם בא לך עזרה בבגדים אז בכיף תרגיש חופשי לכתוב לי
כי אתה חושב על מה שהבנות היו אומרות לך וזה נכנס לך לראש .
וגם חשוב שתזכור שהאופי ממש חשוב
ואין יותר יפה מזה שמשהו באופי יפה וגם בחיצוני יפה
יש אנשים שנראים טובים אבל האופי שלהם הורס וזה מוריד כזה.
אני לא יודעת מה יש לבנות האלו אבל תתעלם אתה צריך לאהוב את עצמך ולהעריך את מי שאתה
וגם זה עניין של טעם יכול להיות שמשהי תחשוב שאתה חתיך לטעמה זה כל אחת והטעם שלה ואל תנסה לשנות את הכל בגלל איזה בת
אבל להרגשה טובה תעריך את עצמך תרים
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי הבעיה שלי היא לא המראה , יש לי סטייל טוב, אני מאוד מטופח בכושר טוב (צריך לגדול מבחינת שרירים) ואני די בחור טוב מבחינת אופי אני באמת חושב שאני החבר הכי טוב שאפשר וזה מתממש הבעיה זה מה שהיה פעם שבנות ירדו עליי וזה כאילו הצלקת ואני לא מצליח להתגבר עליה הרבה מאוד זמן
וואי אני לא ממש יודעת איך לעזור לזה סורי אבל נעצתי
זה חלק ממך תאמין לי שיהיה לך בעזרת ה' אישה וילדים אתה תצחק על זה בעוד כמה שנים.
אנונימית
השיטה להתגבר מזה זה להגיד לעצמך כמה אתה טוב וזה לעריך את עצמך זה ממש חשוב
גם אם עכשיו 20 אנשים ירדו עליך בעבר סתם דוגמא עדיין לדעת מי אתה ומה אתה שווה
אנונימית
קודם כל שתדע שאופי זה הכי חשוב (לפחות לי) לא בקטע מתייפייף פשוט אני לפחות כרגע לא אצא עם מישהו גם אם הוא נראה טוב אם הבפנים שלו מגעיל ורדוד. לגבי חיצוניות הייתי ממליצה על עגיל או משהו זה לדעתי ממש מוסיף
וחדר כושר או אימונים אם אתה רוצה שרירים
שואל השאלה:
אופי אני די בטוח בעצמי
באותו הנושא: