7 תשובות
מבינה לגמריי.
אני באותו מצב, רק מוכיחים לי עם כל פעם כמה שאני לא שייכת לפה.
הם רואים אותנו כזרים.
אני באותו מצב, רק מוכיחים לי עם כל פעם כמה שאני לא שייכת לפה.
הם רואים אותנו כזרים.
אנשים זבל שחושבים שהם מעליך רק כי אתה לא יהודי, זה לא אתה זה הם שמפגרים
חרא של אנשים
אנונימית
כי רצחתם אותנו 2000 שנה אולי
אנונימי
אמנם אני מוסלמי אבל אני יכול להבין אותך והתשובה היא בגלל שהרבה מאוד יהודים הם גזעניים, גם אם הם לא חושבים ככה או בלי לשים לב לכך.
חבל שלא כולם חושבים כמוך^
אני שירתתי בצבא, תרמתי את החלק שלי, ועדיין אנשים פה מתיחסים אליי כמישהי שאין לה זכות להיות פה ורק מנסים להוכיח לי שאני לא שייכת לפה
אני שירתתי בצבא, תרמתי את החלק שלי, ועדיין אנשים פה מתיחסים אליי כמישהי שאין לה זכות להיות פה ורק מנסים להוכיח לי שאני לא שייכת לפה
אני מבחינתי כל אזרח ישראלי שעשה צבא/שירות לאומי למען המדינה = כמו כל אזרח אחר והדת לא משנה בכלל.
באותו הנושא: