18 תשובות
אתה פשוט עובר תקופה קשה זה יעבור
וואו זה מה זה לא מובן מאליו שאתה שורד את זה ככה בצורה טובה
אם אתה יודע שאמא שלך אוהבת אותך תבין שהיא אומרת את זה מתסכול וכעס באותו רגע. שהיה לי קשה בבית ספר ואמא שלי הכי תמכה ועזרה לי ועדיין התבכיינתי היא גם זרקה הערה דומה ונפגעתי ברמות אבל היא לא תוותר עליי בחיים. תבקש לראות פסיכולוג כי כנראה מה שאתה צריך זה מישהו שיקשיב לך. תמצא חברים לדבר איתם על הקשיים שלך והם יעזרו לך לעבור את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ אולי אחי אבל אני פשוט מרגיש שאין לי כבר למי לפנות עם העזרה שאני צריך
^^^ אולי אחי אבל אני פשוט מרגיש שאין לי כבר למי לפנות עם העזרה שאני צריך
אנונימי
אני חושב שבסוף יהיה לך טוב תנסה לחשוב כן על מסגרת גיוס והתנדבות הם דווקא מאוד רגישים
מה אתה צריך עזרה
שואל השאלה:
^ ממש מה שכתבתי
אמא שלי לדעתי לא מבינה את העניין בכלל וגם לא בא לי לשתף אותה כי אני יודע שהיא תתעצבן עליי בוודאות
^ ממש מה שכתבתי
אמא שלי לדעתי לא מבינה את העניין בכלל וגם לא בא לי לשתף אותה כי אני יודע שהיא תתעצבן עליי בוודאות
אנונימי
תפסיק להתפנק. בכל עבודה יהיה לך קשה
תתמודד עם זה.
תתמודד עם זה.
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא קראת את כל השאלה
אז תהי בשקט ❤ ואם אין לך משהו מועיל לכתוב מוזמנת לצאת ❤
^ לא קראת את כל השאלה
אז תהי בשקט ❤ ואם אין לך משהו מועיל לכתוב מוזמנת לצאת ❤
אנונימי
מה אתה מצפה שאני אשקר לך? אני אומרת לך את האמת שאתה צריך להתעורר על החיים ולהפסיק להתלונן
אנונימית
שואל השאלה:
^ לא קראת כאילו שאני בדיוק מנסה לפתור את זה משתף מה עובר עליי ואת כזה " תתמודד "
אה כן לא כי לא חשבתי לנסות גם להתמודד נכון צודקת
^ לא קראת כאילו שאני בדיוק מנסה לפתור את זה משתף מה עובר עליי ואת כזה " תתמודד "
אה כן לא כי לא חשבתי לנסות גם להתמודד נכון צודקת
אנונימי
גם אני הייתי ככה ומה שעזר לי זה שאמרו לי שאני עצלנית וצריכה להתעורר על החיים שלי ומהר אבל
אנונימית
שואל השאלה:
^ קצת פיספסת נקודה פה בשאלה : אני עם אוטיזם . לא שאני מתפנק , יש לי קשיים קצת יותר מאחרים וכן ניסיתי להתמודד עם דברים שהקשו עליי , עובדה שהחזקתי בעבודה שהייתה לי ממש חרא וקשה והייתי שם חודש שזה הישג בשבילי
פעם הבאה לקרוא
^ קצת פיספסת נקודה פה בשאלה : אני עם אוטיזם . לא שאני מתפנק , יש לי קשיים קצת יותר מאחרים וכן ניסיתי להתמודד עם דברים שהקשו עליי , עובדה שהחזקתי בעבודה שהייתה לי ממש חרא וקשה והייתי שם חודש שזה הישג בשבילי
פעם הבאה לקרוא
אנונימי
אז מה גם אני אוטיסטית וקשה לי בעבודה ואני כבר שלושה חודשים ועדיין לא חשבתי לעזוב למרות שמאוד קשה לי.
זה שאתה אוטיסט לא אומר שאתה צריך לוותר לעצמך ולעזוב עבודה אחרי חודש כי קשה לך זה לוותר לעצמך ואם תמשיך ככה לא תגיע רחוק
זה שאתה אוטיסט לא אומר שאתה צריך לוותר לעצמך ולעזוב עבודה אחרי חודש כי קשה לך זה לוותר לעצמך ואם תמשיך ככה לא תגיע רחוק
אנונימית
שואל השאלה:
^ כן אבל לא עזבתי כי אני מתפנק , בעבודה שלי העניין היה שניסיתי לתת שירות לאנשים ולא הצלחתי כי לא הייתה אפשרות לתת כשהכל היה שם מבולגן ובאמת שלמנהלת גם לא היה אכפת מאיך שהמקום מתנהל ונראה החנות שם הייתה זוועה , מרוב הבחינות אז יצאתי בגלל זה זה לא כי ניסיתי להתפנק
^ כן אבל לא עזבתי כי אני מתפנק , בעבודה שלי העניין היה שניסיתי לתת שירות לאנשים ולא הצלחתי כי לא הייתה אפשרות לתת כשהכל היה שם מבולגן ובאמת שלמנהלת גם לא היה אכפת מאיך שהמקום מתנהל ונראה החנות שם הייתה זוועה , מרוב הבחינות אז יצאתי בגלל זה זה לא כי ניסיתי להתפנק
אנונימי
טוב בהצלחה לך
אנונימית
אתה לא מתפנק וזה הגיוני שקשה לך בעבודה מסוימת אם אתה מרגיש צורך לפרוק אתה יכול לפרוק אצלי בפרטי
בכל אופן תנשום עמוק זה יעבור אבל הכי חשוב שתאהב את עצמך כי אתה האדם הכי חשוב בעולם יותר מכולם
באותו הנושא: