9 תשובות
האתר בהחלט הידרדר
נכון אני הנורמלי היחיד שנשאר
חד משמעית
תפרשי עם את רוצה
ובכללי האתר הזה לא ואוו
כן האתר כבר לא זוהר כמו שהוא היה פעם הלוואי וגם לי היה אומץ לעזוב
לא נתגעגע ביוש❤
האתר הזה תמיד לא היה משהו מבחינתי, למען האמת אני מבקר פה רק כשאני צריך לשאול משהו ואם יש לי זמן אני גם עונה פה ושם לשאלות.. רוב השאלות פה ממש לא לעניין וגם טווח הגילאים נמוך מידי. אבל זה אתר שימושי סה"כ .. כשאתה באמת צריך לדעת משהו ואין לך את מי לשאול. נ.ב אני בטוח שיש פה המון אנשים טובים.. לא צריך להכליל..