4 תשובות
עד עכשיו היה המשקפיים עם המסגרת השחורה (שקראו לזה חנונים) והרופא עיניים שלי אמר שעוד מעט יהיה באופנה את העגולים (סטייל פישנזון מאלכס חולה אהבה חח)
לדעתי העגולות
אנונימית
koya
זה לא מה שאופנתי זה מה שמתאים לפנים, תבחרו לפי חוש הטעם ואל תפחדו מתגובות!
באותו הנושא: