7 תשובות
בטח
כן
בטח
כן.
גם אם הדת שלי הייתה נעלמת, בעצם כך שגרמתי לשלום עולמי אני קיימתי את כל הדת שלי וגרמתי לאור בין הגויים
גם אם הדת שלי הייתה נעלמת, בעצם כך שגרמתי לשלום עולמי אני קיימתי את כל הדת שלי וגרמתי לאור בין הגויים
כן
כה
באותו הנושא: