19 תשובות
לא נכון! אתה טועה ומטעה
אנונימית
שבאסה להם כי הם ישמידו את עצמם לפני שזה יקרה
סתם דמיונות
העניין של הדת ושל מה שקורה בארץ לא קשור לדת ולמנהג.
מה שקורה בארץ זה קורה מאפליה לערבים ושהמדינה לא מעניקה לאותם ערבים זכויות שוות.
ספוילר : המדינה אחראית גם על אזרחים באיו"ש ובעזה!
והם בכל יום לא ממשים את הזכויות הבסיסיות שלהם ובגלל זה מתנהגים ככה.
שואל השאלה:
המדינה לא אחראית על שום אזרח בעזה
הסיבה בכלל שיש שם מחסום מ- 2006 זה בגלל כשאיך שיצאנו משם ב- 2005 העזתים בחרו את חמאס בבחירות, ארגון טרור שליטרלי כתוב בצארטר שלו שרוצה להרוג יהודים אז כן ברור שישראל יצרה שם מחסום.
המוסלמים צריכים רק 680 בפסיכמוטרי ברפואה במקום 720 כמו שיהודים צריכים ובעוד הרבה מקצועות אחרים.
יש להם טונות של מוסלמים בתוך הכנסת כמו טיבי יימח שמו.
כל הזכויות שיש ליהודים כמו לבחור, שירותי בריאות חינמים..
אז כן ברור שיש אפליה כמו הגבלה מלהיכנס למקצועות מסויימים ופחות תקציבים, אף אחד לא רוצה להביא יותר מידי כוח לקבוצה של אנשים שיש להם היסטוריה של בגידות ופשע הרבה יותר גבוה משאר הדמוגרפיות.
שלא נדבר על זה שהפשע עלה משמעותית מאז 7 באוקטובר 2023 בזמן המלחמה, רק מראה שזה לרוב בגלל השנאה העמוקה שלהם כלפי יהודים ופחות בגלל "זכויות לא שוות" . אם זה היה המצב לא היה קורה שום שינוי משמעותי בין לפני לאחרי המלחמה
אנונימי
כפרה, בוא אני אגיד לך משהו, מוסלמים הולכים לפי הקוראן!!! אך ורק הקוראן! והקוראן לא כתוב דבר כזה
שואל השאלה:
אנונימית

פרק 41, חדית' 2922. זה מוזכר גם בסאחי אל-בוכרי, פרק 94

את לא יכולה לעבוד עלינו כבר, הדת הרצחנית המגעילה הזאת נחשפה ממזמן
אנונימי
שואל השאלה:
שקר גס. מסגדים מלמדים את החדית' זה מידע שבשנייה אפשר לראות אותו ועל מה שהם מלמדים.
גם על זה שיש מלא מנהיגים מוסלמים שמדברים על זה ביוטיוב בערבית.
והעובדה שרוב מקרי הרצח בישראל נעשים על ידי מוסלמים (תחפשי על סטטיסטיקות פשע בישראל על פי דמוגרפיה)
לא משנה איך מסתכלים על זה המוסלמים בחיים לא יועילו לנו בשום דבר
אנונימי
וואי יש לי כלכך הרבה מה לומר אבל פשוט אין בי כוח.
באמת, אבל נשבעת לך שאתה טועה ברמות.
פשוט יש דברים שהם עוברים באופן יומיומי שאתה לא מודע אליהם.
בכל מקרה, אחזור אליך ביום אחר עם כוחות להתווכח ולהסביר.
שבוע טוב
אכן זה נכון, וכן אם רוב המוסלמים רצחו לא משנה מה הסיבה הם כן ילכו לגיהנום ביום הדין ואחריו
ותאמין לי מה שאני אומרת נכון כל חיי למדתי על האסלאם מגיל 0 וזה חראם להגיד דברים שקריים
אנונימית
את מוסלמית כאילו?
ועוד שאלה אז למה יש את הרפובליקה האסלאמית של איראן שחוטאת ומעודדת חטאים מהסוג הנוראי הזה?
אני חושב שכן יש להם הצדקה לזה שהם מעודדים למוות נוראי ולטרור מזעזע
כל כך הרבה מוסלמים שהולכים לפי הדרך של מוחמד פשוט חוטאים בזמן שמנסים לבצע משהו דתי?
אנונימי
שואל השאלה:
"נשבעת לך שאתה טועה ברמות"
הטענה הכי מטורפת ששמעתי

תאירי את עיני
אנונימי
תלמדו את ההבדל בין הקוראן (מילות אללה) לבין חדית' (שאנשים כתבו)
מוסלמים אכן הולכים אחרי הקוראן בלבד אבל הם גם מקשיבים לחדית' אבל זה לא אומר שמה שכתוב בחדית' אכן נכון לגבי הדת עצמה בדת האסלאם אסור לרצוח וזה החטא הכי גרוע שיש (לא משנה את מי אתה רוצח זה כולל כולם) וכן מי שרצח בדת האסלאם ביום הדין יסבול בגיהנום יותר מכל חטא
בדת האסלאם אפילו לחשוב מחשבות על רצח או שנאה או לצייר את זה נחשב חראם וגם נחשב חטא מאוד גדול ששנים של תפילות לא יעזרו
אנונימית
אז זה אומר שרוב המוסלמים בעולם יסבלו בגיהנום? אני לא חושב שמה שאת אומרת נכון
אנונימי
בגלל שמה שהולך שם זאת התרבות ולא האסלאם זה משהו שהתפתח אצלהם מלא שנים
מי שהולך בדרך של מוחמד הוא יותר נכון עושה דברים שהם סוננה, שזה לא ללכת אחרי דרך החיים שלו אחד לאחד הכוונה היא לעשות מעשים מסויימים שהם סוננה
ודרך אגב הם לא יכולים ללכת בדרך של מוחמד ולחטוא כי אז זה חראם ומן הסתם שלא יהיה לזה קשר למשהו טוב בדת
אנונימית
כן, בגלל התרבות מסתכלים אלינו כאל טרוריסטים אבל לא כולנו ככה לדוגמא בתרבות הפלסטינית רובם רוצחים אבל במקומות אחרים מוסלמים לא רוצחים כי התרבות שלהם שונה
אנונימית
טוב צודקת זה נשמע הגיוני
אנונימי
חבל שהתרבות כל כך ברברית אלוהים ישמור
אנונימי
טוב אין פלא מדובר בדת שנוצרה לפני 1400 שנה זה כלום
אנונימי