14 תשובות
גם אם זה קרה לפני עשר שנים יורידו.
הצבא לא מעוניין להתעסק עם נפשיים
הצבא לא מעוניין להתעסק עם נפשיים
אנונימי
שואל השאלה:
הלכתי לפסיכולוג פעם אחת, עדיין לסמן שלא?
הלכתי לפסיכולוג פעם אחת, עדיין לסמן שלא?
אנונימי
יכולים להוריד נראלי
הפסיכולוג פרטי או של קופת חולים?
אנונימי
אם זה דרך קופח תסמן שהלכת
אם עשית את זה באופן פרטי שלא רשום בתיק הרפואי אז אל תסמן
אם עשית את זה באופן פרטי שלא רשום בתיק הרפואי אז אל תסמן
שואל השאלה:
קופת חולים:/
קופת חולים:/
אנונימי
יורידו רק אם נשאר משהו מהפגיעה.
אני סיפרתי על פע מכיתה ח-ט ולא הורידו לי על זה פרופיל
אבל כן הייתי צריכה חוות דעת מגורם מחנך, ומגורם מטפל (יכול להיות שזה לא קשור)
וקיבלתי המלצה על כתיבת מכתב מוטיבציה לרמת הגיוס שלי
אבל כן הייתי צריכה חוות דעת מגורם מחנך, ומגורם מטפל (יכול להיות שזה לא קשור)
וקיבלתי המלצה על כתיבת מכתב מוטיבציה לרמת הגיוס שלי
קופת חולים אז זה רשום בתיק הרפואי שלך שיש להם גישה אליו,
אם אתה תשקר יכול להיות שזה יעבוד עד דרג מסויים שבו יבררו את העניין.
אם אתה רוצה להגיע גבוה עדיף שלא לשקר.
אם אתה תשקר יכול להיות שזה יעבוד עד דרג מסויים שבו יבררו את העניין.
אם אתה רוצה להגיע גבוה עדיף שלא לשקר.
אנונימי
תסמן שלא, מיותר אם זה היה לפני כמה שנים ועדיין ישאלו אותך ויורידו לך
שואל השאלה:
יש תיעוד אז זה בעייתי לשקר.
לגבי צלקות יש לי אבל אני התחלתי לטפל בהם עם משחה
יש תיעוד אז זה בעייתי לשקר.
לגבי צלקות יש לי אבל אני התחלתי לטפל בהם עם משחה
אנונימי
כל עוד עברו פחות מ4 שנים מורידים
אבל פשוט אל תספר אם לא באלך שיורידו
אבל פשוט אל תספר אם לא באלך שיורידו
יש מצב
אולי ירשמו את זה בתור קהס
אבל כנראה תהיה לך פגישה עם קב"ן ויש מצב שזה גם יוריד בפרופיל
אולי ירשמו את זה בתור קהס
אבל כנראה תהיה לך פגישה עם קב"ן ויש מצב שזה גם יוריד בפרופיל
אנונימית
לא זה לא משפיע על התפקוד הרפואי שלך וזה מה שפרופיל מודד.
יכול להיות שאם זה ברמה קשה תקבל פטור או שיפנו לקבן
יכול להיות שאם זה ברמה קשה תקבל פטור או שיפנו לקבן