19 תשובות
שואל השאלה:
אוףף:(
לא לשנות כלום !
נולדת כמו שנולדת הקול לא משנה כלום
נולדת מושלמת כמו שאת
שואל השאלה:
תודהה
אבל אני רוצה שהקול שלי ישתנה קצת
אני לא יודע אבל פיתוח קול נשמע ממש מגניב לא יודע
אפשר גם לצרוח
אנונימי
שואל השאלה:
לצרוח ישנה לי את הקול??? מגניבב
לא
אנונימי
לצרוח לא ישנה
אנונימי
שואל השאלה:
אה
לשחק אותה
לא הייתי ממליץ לך כי זה פחות מושך.
מה בעצם הופך קול לנמוך יותר?
וובכן, ככל שמיתרי הקול שלך עבים יותר, ככה קולך יהיה נמוך יותר.
כיצד הופכים את מיתרי הקול לעבים יותר? על ידי השגת יותר טסטוסטרון והפחתת אסטרוגן.

*אל תקשיבי למי שאמר לצרוח! זה הורס את הקול, לא מנמיך אותו :(

טיפים כללים בפרטי
פחות מושך אעלק
היא לא צריכה להשתנות בשביל מישהוא
אנונימי
שואל השאלה:
^נכון
טוב פמניסט יקר
נראה אותך יוצא עם מישהי שנשמעת כמו ג'וני קאש
קול נמוך אצל אישה מעיד על אסטרוגן נמוך ואם אתה גבר עם טסטוסטרון גבוה אתה באופן גם לא מודע לא תמשך לזה
שואל השאלה:
אוהבים אנשים בגלל מי שהם לא בגלל הקול שלהם
ואני רוצה לשנות את הקול בשבילי לא בשביל אחרים לא אכפת לי אם יאהבו את זה או לא
אהבה זה משהו אחד, אני דיברתי על משיכה.
תעשי מה שבא לך באמת שלא אכפת לי