לקחתי גלולות יאז פלוז במשך יותר משנה ובאמצע יולי החלפתי לגלולית זואלי זאת אומרת שכבר שלושה חודשים אני איתן בסוף של החפיסה הראשונה שלהן קיבלתי מחזור ובסוף החבילה השנייה לפני חודש וגם בסוף החבילה השלישית שסיימתי אתמול לא קיבלתי מחזור אני יודעת שכשמחליפים גלולות הגוף מתרגל ולפעמים לא מקבלים אבל זה לא מוזר שבחפיסה הראשונה קיבלתי ומאז כבר לא? היה לי שלשום רק קצת הפרשות דמיות אבל ממש קצת זה לא היה מחזור וזה היה ליום אחד