התחברות הרשמה

עיראק שלחו עלינו טילים?

18 באוקטובר 2024, 19:22
טיליםהמצב הבטחוני    
2 תשובות
אני חושבת שכן
מ
מלכת הדור
כן הם נראלי שלחו פעם אחת למרכז והיה אזעקות
אנונימית
באותו הנושא:
איך להפסיק לפחד שחיזבאללה,החותים ועיראק כולם ישלחו עלינו טילים מחר?
שלחו טילים מעיראק?
למה עיראק כבר לא משגרת טילים לישראל?
לא הבנתי,הטילים שחיזבאללה שלחו היום בלילה זה "המתקפה הגדולה" שהם רוצים לעשות עלינו?
אמרו שיש הפסקת אש אז למה שוב שלחו עלינו טילים?
עוד כמה דקות יגיעו הרבה טילים וכטבמים לישראל מלבנון,עיראק ותימן ואולי איראן?
לא הבנתי שלחו עלינו טילים?
עיראק יורה גם טילים על ישראל?
באיזה עיר בישראל היא הכי בטוחה שלא היה שם פיגוע או שלא שלחו שם טילים ?
זה נכון שכבר 12 שעות עזה לא שלחו עלינו טילים?
שלחו טילים בלילה ?