4 תשובות
כן.
את לא באמת אוהבת את מה שאת רוצה,
אהבה היא קודם כל לתת לאנשים שאנחנו אוהבים להיות מה שהם רוצים להיות בלי לשנות אותם.
תחילתה של האהבה היא להביא לאלו שאנו אוהבים, להיות עצמם, ולא לעוות אותם כך שיתאימו לתמונה שלנו. אחרת אנו אוהבים רק את ההשתקפות של עצמנו שאנו רואים בהם.
כן
אם את בת זוג שלו ומשנה את המראה החיצוני שלו בהסכמתו זה סבבה לגמרי
כן, כי את לוקחת משהו- במקרה הזה מישהו ומנתבת אותו לפי הצרכים שבא לך.

לצורך הסיטואציה להפוך אותו למושך בעינייך