5 תשובות
משתנה בין תחנה לתחנה אבל יגידו לך אם צריך חונך או לא.
שואל השאלה:
אני באילת זה לא תחנה של אטן ואני כבר שנה וחצי מתנדבת
אני באילת זה לא תחנה של אטן ואני כבר שנה וחצי מתנדבת
אנונימית
איזה תחנה את/ה?
שואל השאלה:
אני לא בתחנת אטן ויש לי ותק של שנה וחצי אז אני לא אצטרך כנראה?
אני לא בתחנת אטן ויש לי ותק של שנה וחצי אז אני לא אצטרך כנראה?
אנונימית
זה תלוי תחנה, אם אתה מתנדב ותיק- לרוב תעלה לאטן בלי חונכות
בתחנות אטן יש חונכות על אטן ;))))
בתחנות אטן יש חונכות על אטן ;))))
באותו הנושא: