6 תשובות
אולי טלפון ממש חזק לידו שיהיה עם פיקוד העורף?
או אולי שישן בחדר הזה
זה ילד הוא אמור להרגיש מוגן גם בצורה הכי לא אמיתית שיש שזה אומר לחבק אותו ולאמר לו שאת תגני עליו, ואחרי זה לקרוא לו סיפור לגרום לו לצחוק ולשכוח וכשיש אזעקה לא להראות פניקה ללכת בצורה פשוטה ורגילה ל(עכשיו קראתי שאין ממ"ד שזה מפחיד אבל בכל מקרה תלכו לחדר ההוא ותאמרי לו שאתם מוגנים) ולהסביר לו שהחדר מגן עלינו ואין מה לפחד
שואל השאלה:
וגם אין לנו ממד מה שאומר שאנחנו שומעים את הבומים נורא נורא חזק כל פעם כי אנחנו בחדר (שאבא שלי אומר שהוא הכי בטוח בכל הבית)
הלב שלי ממש איתכם.
אין כואב כזה מלראות את הצפון כל יום עם אזעקות..
זה מובן איך שהוא מרגיש.
לדעתי פשוט להיות לצידו כמה שאפשר, להוציא אותו מהמחשבה על אזעקות ולהסיח לו את הדעת עם דברים שונים..
להבטיח לו שזה יעיר אותו מהשינה
להבטיח לו שהוא לא לבד ואתם תגנו עליו
ויש הגנה מהבורא.