7 תשובות
צומחות מכוער ולא יפה לוקח כמה חודשים אם לא יותר
כן
למה לגלח
למה לגלח
שואל השאלה:
כן כמה פעמים לא מבינה מה הבעיה אם יודעים לצייר אז זה הרבה יותר יפה^ אבל כבפעם רק חצי
כן כמה פעמים לא מבינה מה הבעיה אם יודעים לצייר אז זה הרבה יותר יפה^ אבל כבפעם רק חצי
אנונימית
גבות הן בערך השיער היחיד בגוף שלא גדל חזרה
אנונימי
כן גם עדיף לא לגלח אלא לעשות שעווה/לייזר או פשוט לתלוש עם פינצטה לדעתי לפחות
איזה שטויות^
אתה חושב שאנשים נשארים עם פנס כל החיים?
אתה חושב שאנשים נשארים עם פנס כל החיים?
חלב שלא עשית שעווה
באותו הנושא: