6 תשובות
למה להסתיר
שואל השאלה:
כי אני לא בטוח אם היא תרצה
כי אני לא בטוח אם היא תרצה
תשאל, אדוני.. מקסימום היא תגיד לא, יהיה מביך לכמה רגעים ותציע (ביוזמתך) להישאר חברים טובים, ותגיד שאתה הכי מבין אם היא תחליט שלא.
אם כן- מזל טוב, אחי!! יש'ך חברה
אם כן- מזל טוב, אחי!! יש'ך חברה
שואל השאלה:
אני ינסה את זה
אני ינסה את זה
עדיף לדבר איתה
בהצלחה, מחזיקה לך אצבעות..
באותו הנושא: