12 תשובות
99 אחוז שלא אבל התעשייה הזאת כל כך מוזרה שלכי תדעי באמת
שואל השאלה:
די אני לא יכולה קשה לי לנשום אני לא מרגישה טוב, הוא באמת עזר לי כלכך לצאת מדיכאון והוא היה כל כך טוב בוואן דירקשיין..
כן הוא היה זמר כל כך משמעותי בשבילי אני עד היום חופר על gotta be you
הוא מת לדעתי התאבד
אנונימית
חייבים לטוס לארגנטינה לבדוק את הנושא
אני כמוך מכחישה אני לא מאמינה לזה כאילו זה כלכך לא הגיוני לי בחיים לא חשבתי על זה
ידעתי שזה יקרה בשלב מסוים אבל לא בגיל כזה
שואל השאלה:
אוף די אני לא יכולה אני כבר שעה בוכה כאן
^את לא לבד
אין סיכוי זה כבר מאומת
אבל כן זה ממש מוזר ולא צפוי
לא הלוואי אבל לא :( הוא לא איתנו יותר
נופ, היז דאד
לא צפוי בעליל אבל כן זה מרגיש כאילו עובדים עלינו
אנונימית